Uzyskaj wczesny dostęp do egzopancerzy α, które zostaną opublikowane w przyszłej aktualizacji gry, aby cieszyć się grami wojennymi Leviathana w jeszcze bardziej zróżnicowany sposób! Zawiera następujące elementy: – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Deadeye α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Zephyr α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Barrage α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Vigilant α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Roadblock α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Krieger α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Murasame α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Witchdoctor α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Skywave α – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Nimbus α Uwaga: Kupony na wczesne odblokowanie można kupić nawet wtedy, gdy odblokowano już dany egzopancerz lub spełniono warunki jego odblokowania. Należy uważać, by nie kupić kuponu umożliwiającego wczesne odblokowanie egzopancerza, który został już odblokowany. Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.