Pakiet kostiumów „ALASKA”
Zmierz się z dziką przyrodą, korzystając z pakietu kostiumów „Alaska”! Zawiera on: Kask przyjacielskiego bobra, Drewniany snowboard Alaska. Pakiet jest kompatybilny z mapami Alp i Alaski. Pakiet nie jest częścią przepustki sezonowej Steep.