Pakiet Kłamcy i Kanciarze
Sieciowy świat Red Dead Redemption znów się rozrasta dzięki pakietowi Kłamcy i Kanciarze. Wyzywaj znajomych na wyścigi konne, spróbuj swojego szczęścia w wieloosobowym pokerze lub kościach albo staw czoła wrogom w nowym trybie Twierdzy. Roznoś swoich wrogów za pomoca nowego wybuchowego karabinu. Oczyść kilka nowych kryjówek gangów i terenów łowieckich w trybie wolnej rozgrywki.