Pakiet językowy
Gra dostępna w usłudze Games on Demand zawiera wyłącznie angielską wersję językową. Inne wersje: francuska, niemiecka, hiszpańska, włoska, rosyjska i portugalska wymagają pobrania darmowego pakietu językowego, dostępnego w grze z poziomu menu o nazwie "Zawartość dodatkowa".