Pakiet Gunzerker Supremacy
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę ZerkerBot2000 oraz skórkę Skin of Steel dla klasy Gunzerker. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.