Pakiet Gunzerker Madness
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę El Diablo oraz skórkę Mess with the Bull dla klasy Gunzerker. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.