Pakiet Gunzerker Domination
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Major Malfunction oraz skórkę In the Trenches dla klasy Gunzerker. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.