Pakiet Gunzerker Dapper Gent
Czas na zupełnie nowy styl dla Vault Hunterów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Refined Ruffian oraz skórkę Classiest Man Alive dla klasy Gunzerker. Szukaj ich w menu personalizacji postaci!