Pakiet grozy Merge Games
Co mają wspólnego mroczne nordyckie bajki, międzygalaktyczne rejsy i lovecraftowski rozlew krwi? Makabryczne, krwawe i upiorne potwory! Zanurz się w przerażającym świecie Bramble: The Mountain King, Morbid: The Seven Acolytes i Slaycation Paradise – jeśli się odważysz! Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King zabierze cię w porywającą i niepokojącą podróż przez zachwycające otoczenie. Wciel się w postać Ollego, chłopca wyruszającego na ratunek siostrze, która została porwana przez przerażającego trolla. Morbid: The Seven Acolytes Morbid: The Seven Acolytes to gra akcji RPG osadzona w horrorpunkowym świecie pełnym potworów rodem z prozy Lovecrafta i przemocy, której nie powstydziłby się sam Cronerberg – tak brutalnej izometrycznej gry soulslike świat jeszcze nie widział! Slaycation Paradise Położony w sercu galaktyki nowoczesny kompleks Slaycation Paradise oferuje ekskluzywny dostęp do atrakcji, dzięki którym międzywymiarowi podróżnicy mogą odpocząć od codziennej pracy podczas rozkosznej rozwałki. Eksploruj piękne i chaotyczne lokalizacje wypełnione usiłującymi ukatrupić Cię potworami. Zabij swoje zmartwienia i spędź niezapomniane chwile, gdy wokół Ciebie świat płonie i umiera!