Pakiet głosów japońskich
Zagraj w LIGHTNING RETURNS: FINAL FANTASY XIII z japońskimi dialogami.Aby zmienić język dialogów, przejdź do menu głównego i wybierz Settings (Ustawienia), a następnie Voice (Dialogi).