Pakiet gangów Steelport
Świeżutka dostawa 6 nowych gangsterskich wdzianek zmierza w kierunku twojej garderoby. Przebierz się za żołnierza Jutrzenki lub przeniknij niepostrzeżenie w szeregi specjalistów Luchadores. Dla co odważniejszych przewidziano nawet cyberpunkowy kostium Deckera. Tylko pamiętajcie, że to techno-gotyk - w tym stylu nie każdemu do twarzy!