Pakiet fabuły - Harley Quinn
NIE KUPUJ, JEŚLI ZAMÓWIŁEŚ GRĘ W PRZEDSPRZEDAŻY LUB JEŚLI ZAKUPIŁEŚ PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ. Po raz pierwszy w serii Arkham wciel się w szaloną pomocnicę Jokera, Harley Quinn, aby siać spustoszenie na posterunku policji w Blüdhaven. W tym wyjątkowym pakiecie fabuły poznasz zdarzenia, które doprowadziły do historii pokazanej w Arkham Knight. Zinfiltruj Blüdhaven i uratuj swoją wspólniczkę, Trujący Bluszcz. Zaczaj się z kijem baseballowym na przeciwnika zwabionego pajacykiem z pudełka, obezwładnij go rzucając sidła lub aktywuj tryb chaosu, w którym zaznasz prawdziwej obłąkanej natury Harley Quinn.