Przebierz się za dżinna i powoli wysysaj z przeciwników życie, przesuwając wzdłuż ich żył czubkami swoich zatrutych ostrzy. Ten pakiet zawiera odzienie, miecz i sztylet. Odzienie dżinna: przepełniaj wrogów lękiem i chorobami dzięki mocy pradawnego zła. Miecz dżinna: broń nasycona śmiercionośną mocą dżinna. Sztylet dżinna: przesycony krwią jadowitego ducha.