Pakiet Dziewczyn Genki
Prowadź się w stylu Dziewczyn Genki za kierownicami pojazdów z tej kolekcji. Smutna Panda śmiga w pustynnym łaziku, Wściekła Tygrysica dosiada swojego motocykla, Seksowny Kociak jeździ unikalnym sportowym wozem. Każdy z pojazdów oddaje unikalny charakter swojej właścicielki, a do tego posiada w sobie morderczą niespodziankę!