Pakiet DLC Niszczyciel
Nie kupuj jeżeli posiadasz przepustkę VIP - w grze pojawi się komunikat o możliwości pobrania tego dodatku. Oto Niszczyciel - całkowicie nowa mapa dla trybu Natarcie, umiejscowiona na pokładzie rozbitego okrętu Koalicji, CNV Pomeroy. Pobranie tego pakietu umożliwił magazyn MAXIM!