Pakiet DLC Assetto Corsa Competizione GT4
PAKIET DLC GT4 do Assetto Corsa Competizione wprowadza 11 nowych samochodów, szczegółowo odwzorowanych na podstawie oficjalnych aut z zawodów GT4 European Series organizowanych przez SRO Motorsports Group. GT4 to niesamowita klasa wyścigowa, będąca często początkiem późniejszych karier kierowców ścigających się samochodami GT. Te wyposażone w słabsze silniki niż klasa GT3 auta zapewniają niezwykłą frajdę z jazdy, a kluczem do sukcesu są umiejętności kierowcy. To jest właśnie to coś, za co wszyscy miłośnicy wyścigów uwielbiają kategorię GT4. Pakiet DLC zawiera następujące samochody (z dodatkowym malowaniem): Alpine A110 GT4, Aston Martin Vantage GT4, Audi R8 LMS GT4, BMW M4 GT4, Chevrolet Camaro GT4R, Ginetta G55 GT4 KTM X-Bow GT4, Maserati MC GT4, Mclaren 570S GT4, Mercedes AMG GT4, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. Pakiet DLC zawiera nowy tryb mistrzostw „Sezon GT4”.