Pakiet Deluxe Monster Hunter World: Iceborne
Ten pakiet umożliwia dodanie do rozszerzenia „Monster Hunter World: Iceborne” następującej zawartości: - Zestaw pancerza warstwowego „Srebrny Rycerz” - Gest „popis” - Gest „przyrzeczenie” - Gest „przyklęknięcie” - Zestaw obrazków „Komisja Badawcza 2” - Zestaw obrazków „Zestaw perłowego makaka” - Makijaż „Wznoszący się smok” - Fryzura „Kaskada” - Zestaw dekoracji pokoju „Zestaw tradycyjnych dekoracji” Pancerz warstwowy zmienia jedynie wygląd postaci. Nie obejmuje żadnej broni. Uwaga: do tej zawartości niezbędne jest rozszerzenie Monster Hunter World: Iceborne.