Pakiet "Człowiek ze stali" - Zod
Skaż wrogów na porażkę jako Generał Zod, dzięki pakietowi "Człowiek ze Stali", opartemu na postaciach z filmu fabularnego. Wymaga zawartości do pobrania z postacią Generała Zoda.