Pakiet cyberpunkowy Merge Games
Wyrusz na dwie wyjątkowe cyberpunkowe przygody. Przeżyj historię neon noir podczas pierwszej nocy jako dostarczyciel w zalanej deszczem cyberpunkowej metropolii Cloudpunk. Rozwikłaj spisek w świecie pełnym akcji, napięcia i eksperymentalnych ulepszeń w FORECLOSED. Cloudpunk - Oto twoja pierwsza noc jako dostawca Cloudpunk w cyberpunkowym mieście Nivalis, gdzie masz okazję do interakcji z ludźmi, sztuczną inteligencją i androidami, a każde z nich ma swoją własną historię do opowiedzenia. Foreclosed - FORECLOSED to napędzana fabułą przygodowa gra akcji w cyberpunkowym świecie pełnym akcji, napięcia oraz eksperymentalnych usprawnień. Poznaj historię Evana Kapnosa, którego tożsamość została niedawno przejęta. Evan stracił pracę, implanty mózgowe oraz dostęp do blockchainu miasta. Teraz musi uciec, zanim jego tożsamość i implanty zostaną sprzedane na aukcji.