Pakiet coupé
Pobierz pakiet coupé, by otrzymać cztery wspaniałe samochody sportowe, które uczynią z każdego wyścigu efektowne widowisko. Czekają na ciebie: BMW Z4 GT3, Hyundai Genesis Coupe, Cadillac CTS-V Coupe i wyprodukowany w Nissan 2009 (R35) GT-R SpecV.