Pakiet Commando Domination
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Headbanger oraz skórkę Crash Test Soldier dla klasy Soldier. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.