Pakiet Columbia's Finest
Ten pakiet zawiera elementy z zestawów Industrial Revolution Pack oraz Upgrade Pack, które początkowo wchodziły w skład edycji Premium oraz Ultimate Songbird. Rozpocznij grę z 500 Silver Eagles (waluta w grze), 5 wytrychami, dzięki którym łatwiej Ci będzie poruszać się po Kolumbii oraz 6 unikatowymi elementami wyposażenia. Elementy wyposażenia - Handyman Nemesis, Sugar Rush, Fleet Feet, Bull Rush, Extra! Extra! oraz Betrayer zapewniają premie obrażeń, premie szybkości poruszania lub premie łupów. Prócz tego, niniejszy element do pobrania daje Ci dostęp do dwóch ulepszeń broni - Comstock's China Broom Shotgun oraz Comstock's Eagle Eye Sniper Rifle. Niniejsza zawartość NIE jest częścią przepustki sezonowej BioShock Infinite.