Pakiet brytyjski
Pobierz pakiet brytyjski, by otrzymać trzy wspaniałe osiągnięcia brytyjskiej myśli samochodowej. Do twojej dyspozycji będą: legendarny McLaren F1 GTR, Aston Martin V12 Zagato oraz Mercedes-Benz SLR McLaren 722.