Pakiet broni warstwowej łowcy „Wypchane potwory”
Na zawsze razem, od Twojego pokoju po tereny łowieckie! Świetna oferta zestawu wypchanych zabawek, które będą też Twoimi broniami warstwowymi! Zawartość: – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rathalos”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Nargacuga”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Zinogre”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Goss Harag”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Diablos”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Tigrex”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Malzeno.” – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Magnamalo”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Garangolm”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Lunagaron”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rakna-Kadaki”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Khezu”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Mizutsune”. – Broń warstwowa łowcy „Wypchany Rajang”. Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. – Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień wyposażenia warstwowego w skrzynce na przedmioty. Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty ani umiejętności. *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.