Pakiet bohaterek i antybohaterek
Pragnąc oddać hołd nieustraszonym damom z komiksów DC, przygotowaliśmy wspaniały pakiet grzecznych i niegrzecznych bohaterek z Waszego ulubionego uniwersum. Siej zamęt pod postacią Raven, wciel się w Batwoman, wstrząśnij ziemią jako Terra lub przywal rywalom z mocą Power Girl! Pakiet zawiera również ulubieńczynie fanów, między innymi księżniczkę obcych Starfire, kontrolującą wodę Merę, zaprzyjaźnioną z królestwem zwierząt Vixen oraz Stephanie Brown jako The Spoiler. Wszystkie nasze bohaterki muszą mieć się stale na baczności, gdyż na ich życie czyhają wybuchowa Plastique i zimnokrwista Killer Frost!