Pakiet Batmobil z filmu z 1989 roku
Walcz na ulicach Gotham City, używając Pakietu Batmobil z filmu z 1989 roku. Pakiet zawiera skórkę Batmana i Batmobil z filmu „Batman” z 1989 roku oraz dwa tory wyścigowe zainspirowane kontynuacją filmu.