Pakiet Batmobil Tumbler z filmu z 2008 roku
Inspirując się filmem „Mroczny rycerz” z 2008 roku, przestrasz swoich wrogów pojazdem Batmobil Tumbler i ścigaj się po dwóch tematycznych torach.