Pakiet audio niemiecki (DARMOWY)
Gra DC Universe Online jest dostępna w języku niemieckim! Ten pakiet audio zawiera zlokalizowaną wersję dźwiękową dla całej głównej zawartości fabularnej oraz odcinków 1-4. Tylko głos lektorski; bez napisów. Rozmiar pakietu audio w języku niemieckim wynosi 2,8 GB. Ta pozycja jest przeznaczona wyłącznie dla konta kupującego i nie można jej udostępniać.