Pakiet animowanych skórek zbroi
Kolekcja ta zawiera wszystkie dostępne do kupienia animowane skórki zbroi do Gears of War: Judgment po obniżonej cenie! Nie zawiera skórek dostępnych wyłącznie w sezonowej przepustce VIP.