Paczka Realm Royale Zmiana rytmu
W paczce Realm Royale Zmiana rytmu impreza trwa wiecznie! Rozpocznij imprezę od zanurkowania w stylu Zmiana rytmu, aby jako Mag Technomanta wybijać wrogów tak jak rytm. Wjedź do bitwy na rowerolocie Neonowy Dopalacz, który pojawia się także w animowanym graffiti Wzmocnienie! A jeśli przegrasz walkę, ale nie zgodzisz się poddać, daj drapaka pod postacią wiecznie modnego kurczaka Beat Boksa! Paczka Zmiana rytmu zawiera następujące przedmioty: Skórka Maga Technomanty Wierzchowca Neonowy Dopalacz Skórkę kurczaka Beat Boks Nurkowanie Zmiana rytmu Animowane graffiti Wzmocnienie Realm Royale pozwala ci wybrać swoją klasę, zebrać niebezpieczną broń i potężne umiejętności. Przemierz mapę na swoim wiernym rumaku i stwórz legendarne wyposażenie, które zmieni cały przebieg gry. Czy uda ci się przetrwać w 100-osobowej bitwie battle royale?