PAC-MAN WORLD Re-PAC Chrome Noir Chogokin skin
Kosmetyczna skórka Chrome Noir Chogokin daje PAC-MAN-owi lśniący robowygląd, a więc możesz teraz przeżywać przygody na Ghost Island w metalicznym stylu!