Warhammer 40,000: Darktide
Uratuj miasto Tertium przed hordami krwiożerczych wrogów w tej intensywnej i brutalnej strzelance akcji. Warhammer 40,000: Darktide to nowe doświadczenie z naciskiem na współpracę, stworzone przez wielokrotnie nagradzany zespół odpowiedzialny za serię Vermintide. Ziarenka spaczenia w głębi kopca tworzą ryzyko pojawienia się przytłaczającej fali ciemności. Tajemnicza i złowroga siła próbuje przejąć kontrolę nad całym miastem. Wraz z sojusznikami z Inkwizycji musisz wykorzenić wroga, zanim miasto popadnie w Chaos. Gdy Tertium upada, powstają wyrzutki. Twoja postać, twój styl gry Stwórz własną, niepowtarzalną postać i dostosuj jej wygląd, głos oraz pochodzenie. Następnie wybierz sobie klasę, aby określić, z jakich unikatowych cech i zestawów umiejętności twoja postać będzie korzystać w walce. Zostaniesz doświadczonym weteranem imperialnej armii? Ironicznym outsiderem? A może płomiennym fanatykiem? Wybór należy do ciebie. Ewolucja walki Zbudowana na tradycjach najlepszej w swojej klasie walki w zwarciu z Vermintide 2 – gra Warhammer 40,000: Darktide wprowadza dodatkowo system zaciętej walki bronią palną ze świata WH40K. Opanuj odpowiednie połączenie walki dystansowej i w zwarciu, przebijając się przez zastępy wrogów. Poczuj efekt każdego cięcia swoim mieczem łańcuchowym lub przypiecz wrogów lasgunem. Uratuj Tertium przed upadkiem Wkrocz do brutalnego, dystopijnego świata Warhammer 40,000. Od bijących ciepłem fabryk po rozkładającą się strefę uzdatniania wody, która dotknięta została opadami kwaśnego deszczu – kopiec Tertium zawsze był bezlitosnym miejscem. Musisz służyć gorliwej Inkwizycji, podejmując się misji mających na celu eksterminację zagrożeń w głębinach miasta-kopca. Uda ci się albo zginiesz. Pokonuj nieprzewidywalne wyzwania Dopasowuj się do kaprysów Chaosu w mechanice okoliczności – są to mutatory, które dodają spontaniczne wyzwania do twoich misji. Aby im sprostać, musisz wraz z zespołem nieustannie przyjmować nowe taktyki oraz odpowiednio zmieniać swoje wyposażenie.