Ozdoba na maskę Paszcza Rockowego Fajtera
Paszcza Rockowego Fajtera - ozdoba na maskę, która wzbudzi strach w każdym, kto zajrzy w jej szczęki i doda twojemu Magnum Opus wzmocnienie taranowania.