Zawartość zestawu: – 1000 monet Overwatch. – Epicka Skórka Fenrir dla Żniwiarza. Monety Overwatch pozwalają odblokować Karnet Bojowy Premium, zakupić elementy ozdobne w grze lub pominąć poziomy Karnetu Bojowego Premium. Pominięcia poziomów nie dotyczą poziomów prestiżowych.