Blizzard EntertainmentStrzelanki
Zostań mistrzem magii w ramach Niezrównanego Karnetu Bojowego na sezon 13! Zawartość zestawu: – Karnet Bojowy Premium + 20 poziomów. – Zdobądź nawet 80 mitycznych pryzmatów, aby odblokować mityczną skórkę Czarodziejka dla Trupiej Wdowy lub inną zawartość mityczną. – Legendarne skórki Yatagarasu dla Kiriko i Bestia Oblężnicza dla Winstona. – 2000 monet Overwatch. Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji postaci. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Pominięcia poziomów nie będą działać na poziomy Karnetu Bojowego powyżej 80 i nie odblokują poziomów prestiżowych. Nadmiarowe pominięcia zakupione po osiągnięciu poziomu 80 zostaną zachowane i automatycznie wykorzystane w chwili premiery następnego sezonu. Mityczne skórki i opcje personalizacji są dostępne do kupienia za mityczne pryzmaty w Sklepie Mitycznym.