Blizzard EntertainmentStrzelanki
Potężni bohaterowie stają do walki ze złem – dołącz do Ultrawatch dzięki Niezrównanemu Karnetowi Bojowemu 11 sezonu. Zawartość zestawu: – Karnet Bojowy Premium + 20 poziomów. – Zdobądź nawet 80 mitycznych pryzmatów, aby odblokować mityczną skórkę Cesarzowa Klęski dla Ashe lub inną zawartość mityczną. – Legendarne skórki Kaiju dla Wieprza i Zenyatty. – 2000 monet Overwatch. Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji postaci. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Pominięcia poziomów nie będą działać na poziomy Karnetu Bojowego powyżej 80 i nie odblokują poziomów prestiżowych. Nadmiarowe pominięcia zakupione po osiągnięciu poziomu 80 zostaną zachowane i automatycznie wykorzystane w chwili premiery następnego sezonu. Mityczne skórki i opcje personalizacji są dostępne do kupienia za mityczne pryzmaty w sklepie mitycznym.