Kup 5000 monet Overwatch (+700 dodatkowych*). Za monety Overwatch można kupić Karnet Bojowy Premium oraz elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji bohaterów. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych kategorii i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Wymaga Overwatch 2. *W oparciu o sugerowaną cenę detaliczną zestawu 1000 monet Overwatch.