Przez ograniczony czas można kupić 5000 monet Overwatch i otrzymać dodatkowe 2500!* Jednorazowa promocja zakupowa do 19 sierpnia 2024.* Za monety Overwatch można kupić Karnet Bojowy Premium oraz elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji bohaterów. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych kategorii i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Wymaga Overwatch 2. *Premia obliczona na podstawie ceny zestawu 1000 monet Overwatch. Po zakupie lub upływie czasu promocji zestaw 5000 monet Overwatch będzie zawierać 700 dodatkowych monet.