Przez ograniczony czas można kupić 10 000 monet Overwatch i otrzymać dodatkowe 5000!* Jednorazowa promocja zakupowa do 19 sierpnia 2024.* Za monety Overwatch można kupić Karnet Bojowy Premium oraz elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji bohaterów. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych kategorii i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Wymaga Overwatch 2. *Premia obliczona na podstawie ceny zestawu 1000 monet Overwatch. Po zakupie lub upływie czasu promocji zestaw 10 000 monet Overwatch będzie zawierać 1600 dodatkowych monet.