Override: Mech City Brawl - Mirai
Oto Mirai — technologicznie zaawansowany mech doskonały w walce krótkodystansowej. Potrafi się unosić i szybko latać po mapie, ale nie spodziewaj się, że będzie biegać. Ten gigantyczny, zaprawiony w bojach Watchbot z dystopijnej przyszłości woli rzucać się na wrogów, wymachując plazmowym mieczem i przeprowadzając niszczycielskie specjalne ataki i kombinacje. Mirai (oznacza „przyszłość”) cofnął się w czasie do dnia dzisiejszego z nadzieją, że odnajdzie pierwotną przyczynę bitwy przeciwko xenotypom i zapobiegnie katastrofie, zanim do niej dojdzie. Jest gotów zniszczyć każdego, kto stanie mu na drodze. Mirai posiada wiele umiejętności, może razić wroga elektrycznie napędzanymi uderzeniami i kopnięciami, atakować laserowym promieniem, którym powala wrogów na odległość i przeprowadzać swój Atak ostateczny, miotając ogromne plazmowe kule we wrogów, aby spalić ich żarem tysiąca słońc.