Override: Mech City Brawl - Bellona
Powitajcie Bellonę — rzymską boginię wojny oraz postać z 3 dodatku do gry Override! Specjalizuje się ona w trzymaniu wrogów na dystans i precyzyjnych atakach z bezpiecznej odległości. Pośród całej gamy zdolności specjalnych znajdziecie ciosy oparte na przeszywających ostrzach oraz wykorzystaniu średniowiecznej tarczy. Jej najpotężniejszą mocą jest niemal boska seria piorunujących ataków. Inspirowana gladiatorami i koloseum, Bellona jest mechem, którego walka opiera się na szarżach z doskoku, rzutach tarczą oraz przywoływaniu kręgu wirujących ostrzy, zadających ogromne obrażenia. Bogowie stoją po jej stronie, gdy wykonuje swój najpotężniejszy cios — naładowane elektrycznością włócznie burzy, którymi może rzucać w przeciwników lub atakować ich w zwarciu, ogłuszając i spowalniając ich.