Outward - Pearlbird Pet i Fireworks Skill
Przygotuj się na przygodę ze swoim wiernym przyjacielem! Dzięki dołączonej umiejętności możesz rozświetlić niebo za pomocą sztucznych ogni i spędzić spokojną noc z twoim pupilem u boku w groźnym świecie Aurai!