Outcast - Second Contact Golden Weapons Pack
Ocal świat w wyjątkowym stylu dzięki zestawowi „Złota Broń”! DLC zawiera nową skórkę do 6 broni dostępnych w grze. - Wyróżnij się wśród tłumu dzięki klasycznej broni „Standard Issue Sidearm Gun” w złotej wersji. - Tak samo zabójczy 24-karatowy „Tracer Gun” pozostawi za tobą szlak zniszczenia. - Wysyłaj przeciwników do krainy wiecznego snu za pomocą złotej broni „Dart Gun”. - Dopilnuj, aby Talanie respektowali twoją prywatną przestrzeń – pomoże ci w tym złoty „Perforator Gun”. - Złoty „Boomer Gun” stanowi rozwiązanie w większości sytuacji. - Podpal świat bronią „Flame-Thrower” w wersji luksusowej.