Orcs Must Die! 3: Cold as Eyes DLC
W kampanii „Lodowate spojrzenie” magowie bitewni muszą stawić czoła potężnym cyklopom na trzech nowych mapach! Powstrzymaj natarcie hord orków, korzystając z nowych narzędzi wprowadzanych wraz z kampanią, w tym pułapki ze stopionym złotem, artefaktu cyklopowego spojrzenia i miotacza ognia.