ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Jersey)
To jest dodatkowy strój Saitamy – koszula. Uwaga: Aby użyć tej zawartości, poczyń postępy fabularne i odblokuj Saitamę. Strój postaci można wybrać przed walką.