ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Dream Version)
Umożliwia wczesny dostęp do gry jako Saitama (wersja ze snu). Uwaga: Zawartość tę zdobyć też można dzięki postępom w grze.