Kup ten zestaw i otrzymaj następującą zawartość: - Wczesny dostęp do gry jako Saitama (wersja ze snu) - Strój Saitamy (czarny garnitur) - Strój Saitamy (koszula) - Część awatara – maska Saitamy Uwaga: Wymagane jest poczynienie postępów w trybie głównym, aby zyskać dostęp do przedmiotów związanych z postaciami.