ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Hellish Blizzard (Fur Coat)
To jest dodatkowy strój Hellish Blizzard – futro. Uwaga: Aby użyć tej zawartości, poczyń postępy fabularne i odblokuj Hellish Blizzard. Strój postaci można wybrać przed walką.