ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Genos (Arms Mode) Outfit
To jest dodatkowy strój Genosa – tryb uzbrojony. Uwaga: Aby użyć tej zawartości, poczyń postępy fabularne i odblokuj Genosa. Strój postaci można wybrać przed walką.