ONE PIECE World Seeker Extra Episode 3: The Unfinished Map
Graj jako Law, który będzie dostępny jako nowa postać w tym odcinku dodatkowym. Piraci i Marynarka zbierają się, aby odnaleźć „skarb” na Więziennej Wyspie, a Law rusza na jego poszukiwania na Podniebną Wyspę i tam spotyka młodego chłopaka o imieniu Roule. Co łączy niedokończoną mapę, którą rysuje chłopak z ciemnościami na wyspie? Eksploruj wyspę Skypiea, która unosi się nad Więzienną Wyspą, aby odkryć tajemnicę Niedokończonej Mapy. [Nowy transport: Karoo] Kaczka Karoo zostaje dodana jako funkcja dostępna podczas głównego wątku przygody Luffy'ego! Wskakuj na grzbiet Karoo i odkrywaj Więzienną Wyspę w całkiem nowy sposób!